به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون‌ مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» به بررسی اخراج شرکت «البیت سیستم» بزرگترین شرکت اسلحه‌سازی اسراییل از بریتانیا در پی فشار جنبش‌های فلسطینی می‌پردازد.

شرکت «البیت سیستم» در حوزه انتخابیه کی‌یر استارمر، رهبر حزب کارگر بریتانیا و یکی از حامیان رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کرد که با فشار جنبش مقاومت فلسطین مجبور به خروج از بریتانیا شد.

هدی آموری فعال فلطسینی و دیوید میلر کارشناس مسایل فلسطین به عنوان مهمانان این هفته برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» به نقد و بررسی ابعاد این اتفاق و تاثیرات آن می‌پردازند.

کریس ویلیامسون مجری برنامه نظر آموری و میلر را درباره اثرات ادامه یافتن این فشارها از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی بر حضور دیگر شرکت‌های اسراییلی حامی سیاست‌مداران بریتانیایی جویا می‌شود.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.