به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز که هر هفته ضمن نمایش یک فیلم سینمایی ایرانی، با دعوت از عوامل و کارشناسان به بررسی آن می پردازد، در این قسمت فیلم «فرزند چهارم» به کارگردانی و نویسندگی وحید ‌موساییان را با حضور کارگردان فیلم  و لیلا وصالی کارشناس حوزه سینما به نقد و بررسی می گذارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زن سوپراستاری که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین دست دغدغه‌ها، قصد سفر به سومالی را دارد؛ سفری  به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیر و دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید..

مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حامد بهداد، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی‌پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و... در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر صحنه‌های این فیلم در مرز سومالی و کنیا فیلمبرداری شد. این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حاضر و نامزد دریافت دو سیمرغ بلورین از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

برنامه «سینمای ایرانی»  (Cine Iraní) به تهیه کنندگی و کارگردانی فهمیه اسماعیل پور، از جمله برنامه های پربیننده شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون است که معرفی قابلیت های سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در دستور کار دارد.

«سینمای ایرانی» امروز شنبه یکم مرداد ماه ساعت 19:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و تکرار آن روز یکشنبه در ساعت های 11:30،2:30و 23 و روز دوشنبه 9:30 پخش می شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک  https://www.hispantv.com/showprogram/cine-irani/791 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.