به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، سفر پلوسی به تایوان، درخواست رییس‌جمهور اوکراین از چین و رسوایی تجاوز به زندان‌بانان زن در رژیم صهیونیستی از جمله موضوعات مطرح در برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» است.

مجری برنامه ابتدا به رسوایی تجاوز جنسی به زندان‌بانان زن در زندان جلبوع در اسرائیل می‌پردازد. لمبیت اوپیک بر این نکته تاکید می‌کند که وقتی صهیونیست‌ها به خودشان هم رحم نمی‌کنند دیگه چه توقعی می‌رود در قبال فلسطینیان رفتار انسانی داشته باشند؟

اوپیک در ادامه نگاهی هم دارد به سفر جنجالی نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان که نزدیک بود به یک جنگ تمام‌عیار تبدیل شود. مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» به پلوسی توصیه می‌کند دیگر از این سفرها نرود که بعدش مجبور نشود با مانور نظامی چین از مواضع خود کوتاه بیاید و عقب‌نشینی کند.

درخواست رییس‌جمهور اوکراین از چین برای پیوستن به کشورهای مخالف روسیه از دیگر موضوعاتی است که برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» بر روی آن مانور می‌دهد.

اوپیک از زاویه دید طنز این درخواست را مورد بررسی قرار می‌دهد و گوشزد می‌کند گویا زلنسکی فراموش کرده چین متحد سنتی روسیه است.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند