به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع این هفته «ایران امروز» به بررسی اهداف و ابعاد حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ در شهر شیراز اختصاص دارد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس به همین مناسبت کارشناس برنامه این هفته «ایران امروز» است و ضمن تشریح جزییات این حمله تروریستی به مسائلی همچون اقدام همزمان تمام رسانه‌های دشمن برای ساختگی نشان دادن این اقدام ترروریستی می‌پردازد.

این کارشناس امنیتی ضمن تیین و تشریح دلایل نگاه خاص وهابی‌ها و داعشی‌ها به مقوله زیارت، به ملاقات مقام معظم رهبری با برخی از آسیب‌دیدگان اشاره می‌کند.

محبی‌پور همچنین با تاکید بر مخالفت اکثریت ایرانی‌ها با این اقدام علی‌رغم اقدامات رسانه‌ای دشمن، به واکاوی ابعاد جنگ واضح رسانه‌ای ایرانی معاند و از جمله اینترنشنال علیه جمهوری اسلامی در کنار سایر رسانه‌های معاند می‌پردازد.

بررسی ابعاد و وجوه حرف‌های بن‌سلمان درباره کشاندن جنگ به داخل خاک ایران و ارتباط آن به حمله تروریستی داعش به شیراز از دیگر مباحث مطرح در برنامه این هفته «ایران امروز» است.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری چهارشنبه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همانروز ساعت 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.