به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مستند «۱۰ دقیقه» این هفته و به مناسبت اعطای مصونیت به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی درباره قتل جمال خاشقچی روزنامه‌نگار مخالف آل سعود از سوی آمریکا، نگاهی دارد به معیارهای متناقض حقوق بشری در ایالات متحده.

این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب همچنین واکنش‌های جهانی به این تصمیم دولت آمریکا را مورد تحلیل قرار می‌دهد، از جمله واکنش نامزد خاشقچی که توییت کرده است:«جمال امروز دوباره مرد.»

مستند شبکه پرس تی‌وی همچنین اشاره‌ای دارد به وعده‌های انتخاباتی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود با بن سلمان برخورد جدی خواهد کرد‌ و حتی تهدید کرده بود که فروش تسلیحات به عربستان را متوقف کند.

بازتاب توجیهات دولت و رئیس جمهور آمریکا درباره دادن مصونیت قضایی به بن سلمان از دیگر موضوعات مطرح در مستند «۱۰ دقیقه» این هفته است.

مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10 Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند