به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» در گفتگو با کارشناسان، عملیات قدس و تشدید حملات علیه رژیم صهیونیستی و همچنین اتحاد روسیه، ترکیه و ایران علیه جدایی‌طلبان کرد در سوریه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

بمباران رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت در قالب «عملیات قدس» آن هم پس از ۱۵ سال، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

عمر نشابه خبرنگار روزنامه الاخبار از بیروت کارشناس بخش اول برنامه است و درباره این موضوع صحبت می‌کند که عملیات قدس چه تاثیری بر امنیت نیروهای صهیونیستی و شهرک‌نشینان غیرقانونی اسرائیل دارد.

مروه عثمان مجری برنامه این پرسش را هم با نشابه در میان می‌گذارد که اگر رژیم صهیونیستی  تصمیم به انتقام و عملیات نظامی بگیرد نتیجه چه خواهد شد؟

موضوع بخش دوم برنامه «جریان خاورمیانه» به نرمش روسیه و تهران در واکنش به تهدید نظامی ترکیه علیه جدایی‌طلبان کرد در سوریه اختصاص دارد.

آکین هانانو تحلیلگر مسائل سوریه از آتلانتا کارشناس این بخش برنامه است و به این پرسش مروه عثمان پاسخ می‌دهد که آیا باید شاهد یک حمله مشترک ترکیه و ایران علیه جدایی‌طلبان کرد در شمال عراق و سوریه باشیم؟

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.