به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» شبک که پرس تی وی به بهانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام دهه فجر، با حضور کارشناسان، دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، اجتماعی و فرهنگی بررسی و ارزیابی می‌کند.

حنیف غفاری کارشناس بین‌الملل و حسین کنعانی مقدم صاحب‌نظر مسائل سیاسی مهمانان برنامه این هفته «ایران امروز» هستند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

غفاری و کنعانی مقدم بر این موضوع تاکید می‌کنند که بی‌شک یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی موضوع استقلال به معنای کلمه و عدم وابستگی به کشور و دولت خارجی است. 

به باور این کارشناسان مسائل سیاسی، دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف و پیشرفت کشور در قیاس با دوران پیش از انقلاب، غیرقابل کتمان است. 

غفاری و کنعانی مقدم در ادامه به ذکر نمونه‌هایی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازند.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری سه شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.