به گزارش اکونا پرس، انجمن خیرین ورزش یار استان قم طی جلسه ای به ریاست استاندار قم و مسئولان بعضی دستگاه های اجرایی و معتمدین و خیرین قمی تاسیس شد.

استاندار قم در این جلسه با اشاره به نقش ورزش در افزایش سلامت جسمی و روحی در جامعه اظهار داشت: بسیاری از مشکلات اجتماعی نتیجه ی عدم برنامه ریزی در حوزه گرایش به ورزش است.

وی با بیان اینکه در حوزه ی آسیب های اجتماعی به جز مسئله ی بیکاری، در بعضی بزه های اجتماعی در سنین نوجوانی و جوانی نیز با چالش هایی مواجه هستیم افزود: توسعه ی فضاهای ورزشی ارزان برای همه ی مردم یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش آمار آسیب های اجتماعی است.

صادقی در ادامه نقش خیرین در بخش های مختلف از جمله ساخت مدرسه و مسجد در قم را مورد توجه قرار داد وبیان داشت: امیدواریم با ورود خیرین به حوزه ی ورزش نیز شاهد ارتقاء شاخص های ورزش استان خصوصا در بحث سرانه فضاهای ورزشی باشیم.

در این جلسه همچنین طی رای گیری اعضای هیئت امنای انجمن خیرین ورزش یار استان قم توسط اعضای هیئت موسس انتخاب شدند.

آقایان مجید سلامتیان، جواد اربابی، قدرت الله باقری، حسن آقاجانی، حجت الاسلام سید جعفر میرعظیمی، محمدحسین جمال، محمدی به عنوان اعضای حقیقی و آقایان محمود سیجانی، محمد گلفشان و ابراهیم معتمدی به عنوان اعضای حقوقی به عنوان اعضای هیئت امناء انتخاب شدند.

همچنین بر اساس اساسنامه انجمن خیرین ورزش یار، سید مهدی صادقی استاندار قم رئیس و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم دبیر این هیأت می باشند.