به گزارش اکونا پرس،

جواد نکونام در جلسه معارفه خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. تشکر ویژه‌ای از کریمی می‌کنم که در این مدت زحمت زیادی کشید. علی امیری (معاون باشگاه) هم سال‌ها کنارش بودیم و در این مدت کنار من بود. باید از حمایت‌های او هم تشکر کنم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که مانند من هوادار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود. در این مدت خیلی به من لطف داشتند.

«ای کاش می‌شد به‌صورت انفرادی از همه هواداران تشکر کنم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: دست هواداران را می‌فشارم و به آنها قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم، برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم. حضور در این تیم باعث افتخار من است.

سرمربی جدید استقلال در ادامه تصریح کرد: از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می‌گیرم؛ از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره‌های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می‌دانیم. از پدرم تشکر می‌کنم که ما را استقلالی کرد و به وجود او افتخار می‌کنم. خوشحالم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با هواداران روزهای خوبی را رقم بزنیم.

نکونام ضمن تشکر مجدد از هواداران استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد. قول می‌دهم ان‌شاءالله در پایان سال، فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، این است که از هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که در پایان فصل بتوانیم خوشحال باشیم،‌ کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.

وی با بیان اینکه نمی‌تواند پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد، عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای نیست که مانند یک نشست خبری صحبت کنیم، اما برنامه‌ای تدارک دیده می‌شود که خدمت همه دوستان باشم و به همه سؤالات پاسخ بدهم. حتی پسر کوچک من در استقلال هم درگیر مسائل بود. امیدوارم این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه، من و خانواده‌ام با آن درگیر شده بودیم، به خوبی و خوشی فراموش کنیم و به موفقیت برسیم.