به گزارش اکونا پرس،

مهدی شیری در ‌گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرسپولیس برابر سپیدرود در جام حذفی گفت: بازی سختی را در رشت در پیش داشتیم، ولی خوشبختانه برد مهمی را به دست آوردیم و به مرحله بعدی رسیدیم. این برد بهترین هدیه برای تولد من بود و خوشحالم در اولین بازی رسمی که برای پرسپولیس انجام دادم، با پیروزی زمین را ترک کردیم. این برد ما را به مرحله بعد رساند، ولی هنوز کار تمام نشده و باید با پدیده در مرحله بعدی روبه‌رو شویم. باید بازی به بازی جلو برویم و الان هم روی بازی با پدیده در لیگ برتر تمرکز کرده‌ایم.

وی درباره اینکه آیا از عملکردش در بازی با سپیدرود راضی بود، خاطر نشان کرد: در این زمینه باید کادر فنی نظر بدهد. می‌دانم که بازی در پرسپولیس با بازی در تیم‌های دیگر چقدر فرق دارد به همین دلیل باید نسبت به گذشته چند برابر تلاش کنم. امیدوارم که جواب اعتماد برانکو را بدهم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

شیری در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند امسال در هر دو جام قهرمان شود، خاطرنشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت بین تیم‌ها هم بسیار فشرده و سخت است. با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است و شخصیت قهرمانی در هر دو جام را دارد. شک نکنید که هدف ما گرفتن دو جام در این فصل است و امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر پدیده در هفقته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این مهم است که نیم‌فصل دوم را خوب شروع کنیم. بازی سختی با تیم باکفیت پدیده داریم، ولی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.