به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حمایت مالی مالک متمول خود ستاره‌های گران قیمتی در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفت و گفته می‌شود سرخپوشان تبریزی یکی از دست به جیب‌ترین تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شود.

کوین کنستانت ستاره سابق آث میلان بمب نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که مبلغ قرارداد کنستانت ۲ سال پیش ۲ میلیون یورو بود، اما اکنون تراکتورسازی‌ها ۴۰۰ هزار یورو معادل ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این بازیکن می‌دهند.

محمدرضا اخباری دروازه بان جدید تراکتورسازی در ابتدا قرارداد سفید با این تیم تبریزی بست، اما زمانی که مسئولان فهمیدند که این قرارداد غیرقانونی است حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

موسوی بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در حالی به تراکتورسازی پیوست که گفته می‌شود مبلغ قرارداد این بازیکن ۸۰۰ میلیون تومان برای ۲ فصل است.

ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال سپاهان هم با مهدی زاده مدافع تراکتورسازی معاوضه شد و مبلغ قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی‌ها حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.

به هر حال شنیده‌ها حاکی از آن است که میانگین قرارداد بازیکنان داخلی تراکتورسازی حدود ۶۰۰ میلیون تومان است و کنستانت هم در بین خارجی‌ها بیشترین حقوق را دریافت می‌کند.

البته مبلغ قرارداد ملی پوشان تراکتورسازی از جمله اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که در نیم فصل اول به این تیم تبریزی پیوستند بالاست و اکنون ستاره سابق آث میلان دستمزد بالایی می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان