به گزارش اکونا پرس،

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گلایه حمید استیلی، مدیر تیم‌ملی امید از نادیده گرفته شدن این تیم در برنامه‌های سازمان لیگ اظهار کرد: قرار شده ما یک جلسه‌ای با تیم‌ملی امید داشته باشیم که در این جلسه با همفکری، مشکلاتی که وجود دارد را حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا همچنان سازمان لیگ قصد دارد دیدارهای هفته بیست و یکم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را در عید نوروز و تاریخ ششم و هفتم فروردین برگزار کند؟ توضیح داد: قصد ما کمک به این باشگاه‌ها بود اما سرمربیان آن‌ها با این موضوع مخالفت کردند. نامه‌های درخواست باشگاه‌ها برای به تعویق افتادن بازی‌های‌شان در سازمان لیگ موجود است اما در حال حاضر دیواری کوتاه‌تر از سازمان لیگ وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال برگزار نشدن دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به خاطر همکاری نکردن مسؤولان این ورزشگاه در نصب تبلیغات محیطی توضیح داد: ورزشگاه آزادی به ما اعلام کرده که می‌خواهند تبلیغات خودشان را داشته باشند. آن‌ها پیش از این تبلیغات طبقه دوم را خودشان در اختیار گرفته بودند اما اکنون اعلام کردند که می‌خواهند تبلیغات دور زمین را هم در اختیار بگیرند. این در حالی است که ورزشگاه طبق قانون باید به صورت پاک در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد.

فتاحی افزود: تبلیغات محیطی به تمام باشگاه‌ها متعلق است و این کار ورزشگاه آزادی غیرقانونی است. مگر آن‌ها می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا خودشان تبلیغات را انجام دهند. در هر صورت با ادامه این شرایط، بازی‌های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه دوم‌شان یعنی ورزشگاه تختی منتقل می‌شود.