به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایلنا،ایسما گونزالس مهاجم خارجی استقلال خیلی دوست دارد که در دیدار مقابل العین بتواند برای استقلال گلزنی کند. او برای این بازی هیجان زیادی دارد چون می‌گوید که می‌خواهد جلوی صدهزار هوادار به میدان برود.

با ایسما درخصوص دیدار سخت مقابل العین و همچنین پیش‌بینی‌اش از صعود استقلال به مرحله بعدی همکلام شدیم.

فردا باید در یک دیدار سخت به مصاف العین امارات بروید.

تعریف این تیم را زیاد شنیده‌ام. می‌ دانید که بازی سختی در برابر العین امارات داریم. آنها یک تیم بسیار حرفه‌ای هستند و از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند. باید با تمام تمرکز به میدان برویم تا بتوانیم یک برد باارزش را کسب کنیم.

آیا می‌دانید که آنها شناخته شده در سطح آسیا هستند؟

همان‌طوری که گفتم آنها از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و ما مجبور به برد در این بازی سخت هستیم. با توجه به شکستی که مقابل الدوحیل داشتیم برای اینکه دوباره به جدول مسابقات بازگردیم باید با تمام توان در این بازی حاضر شویم.

حضور هواداران در این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

آنطور که من می‌دانم و شنیده‌‌ام برای بازی‌های مهم استقلال همیشه صدهزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و دیدن این همه هوادار برای من هیجان‌آور است. ما از حضور آنها قطعا استفاده خواهیم کرد تا سه امتیاز را کسب کنیم.

فکر می‌کنی بتوانی در این بازی گلزنی کنی؟

تمام سعی و تلاشم این است که این اتفاق بیفتد. خیلی دوست دارم مقابل این تیم اماراتی گلزنی کنم و به برد تیمم کمک کنم. شاید باورتان نشود من عاشق گل زدن هستم و اگر فرصتی گیرم بیاید قطعا از آن استفاده خواهم کرد. گل زدن مقابل صدهزار هوادار لذت خیلی خوبی دارد.

فکر می‌کنی بتوانید از این گروه به مرحله بعدی راه پیدا کنید؟

باید این اتفاق بیفتد زیرا استقلال توانایی صعود از این مرحله را دارد. استقلال فصل گذشته هم در آسیا در گروه سختی قرار داشته اما توانسته با اقتدار به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کند. این اتفاق امسال هم باید بیفتد و با شناختی که از بازیکنان تیم دارم و روحیه آنها را می‌بینم، قطعا استقلال از این گروه صعود خواهد کرد.

می‌دانی چند وقت دیگر دربی بزرگ تهران برگزار خواهد شد؟

در مورد دربی ایران زیاد شنیده‌ام و می‌‌دانم برای تماشاگران این بازی خیلی مهم است اما ما قبل از دربی دو بازی سخت داریم و ابتدا باید بتوانیم در این دو بازی موفقیت را کسب کنیم.

از زندگی در تهران راضی هستی؟

بازیکنان تیم در این مدتی که در ایران بودم، خیلی هوایم را داشتند و باید از آنها تشکر کنم که به من کمک می‌کنند حتی شفر هم راهنمایی لازم را به من انجام می‌د‌هد. امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام بدهم.