به گزارش اکونا پرس،

در جدیدترین ادعای سایت ترکیه ای، کادرفنی تیم ترابزون اسپور ترکیه در صدد آن است تا با بعضی بازیکنان لژیونر خود که قرادادهایشان رو به اتمام است، برای فصل آینده به توافق برسد.

در این لیست نام سید مجید حسینی مدافع سابق تیم ملی و استقلال نیز به چشم می‌خورد، اما نامی از وحید امیری هافبک سابق تیم پرسپولیس تهران دیده نمی‌شود.

به تازگی کادرفنی تیم ترابزون اعلام کرد که از عملکرد وحید امیری رضایت دارد و همین اتفاق می‌تواند باعث شود تا یک فصل دیگر با ترابزون ادامه دهد. با این حال وضعیت وحید امیری در این تیم نابسامان است و هافبک ملی پوش ایرانی به صورت رندوم در ترکیب گذاشته می‌شود و یا شاید چند بازی یک بار به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رود.

چندی پیش خبر از تمایل او برای بازگشت به ایران شنیده می‌شد. این اتفاقات رخ داده در تیم ترکیه‌ای نشان می‌دهد امیری خود به حضور در پرسپولیس بی میل نیست و با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها ممکن است به تیم سابق خود باز گردد.

قرارداد وحید امیری ۲ سال با ترابزون اعتبار دارد، اما ممکن است او با میل شخصی به پرسپولیس باز گردد. امیری یکی از بازیکنان کلیدی سابق برانکو محسوب می‌شد و در تیم ملی جز بازیکنانی بود که از ابتدای بازی توسط کارلوس کی روش در زمین قرار می‌گرفت. باید دید تصمیم او  برای حضور در پرسپولیس تهران اجرایی خواهد شد یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان