به گزارش اکونا پرس،

یت فروشی دیدار سپاهان - پرسپولیس از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و از همان ساعات ابتدایی با یک سری حواشی همراه بوده که در فضای مجازی به آن پرداخته شده است. تصاویری از بلیت‌های پرسپولیس و سپاهان که قیمت آن متفاوت بوده منتشر شده است و اینطور عنوان شده که سپاهانی‌ها بلیت‌ها را گران‌تر از هواداران خودشان به پرسپولیسی‌ها می‌فروشند.

رضا فتاحی سرپرست سپاهان در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: در همه ورزشگاه‌های دنیا قیمت بلیت جایگاه‌های مختلف متفاوت است و هیچ جا قیمت همه جایگاه‌ها یکسان نیست و ما هم بر اساس جایگاه‌ها طبق عرف همیشگی بلیت فروشی انجام دادیم و تفاوتی بین هواداران سپاهان و پرسپولیس نیست.

وی افزود: جایگاهی که در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار گرفته بلیت 10 هزار تومانی دارد و سپاهانی‌ها هم جایگاه‌هایی با این قیمت در اختیار دارند و بلیت 5 هزار تومانی که تصویر آن منتشر شده مربوط به جایگاه‌های ارزان‌تر است.

سرپرست سپاهان در پایان گفت: همانطور که قول داده بودیم جایگاه مناسبی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دادیم و بلیت آن به همین دلیل 10 هزار تومانی است. می‌توانستیم ما هم جایگاه پشت دروازه در اختیار حریف قرار دهیم ولی این کار را نکردیم.