به گزارش اکونا پرس،
گفت‌وگوی خبرورزشی با سیامک نعمتی قبل از بازی حساس امروز پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی را در ادامه می‌خوانید.
* سیامک از بازی با پاختاکور شروع کنیم.
شاید باورتان نشود، ولی هنوز هم در شوک حذف از آسیا هستم. خیلی شکست تلخی بود. تلخ از این بابت که مستحق شکست نبودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی با بدشانسی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. واقعاً حیف شد. می‌توانستیم پاختاکور را ببریم و برای صعود شانس داشته باشیم، ولی نشد.
* اعتراض زیادی به داور مسابقه داشتید.
اشتباهات داوری در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا، خیلی اذیت‌مان کرد. بازی با السد و بازی رفت مقابل پاختاکور گل آفساید خوردیم. در بازی برگشت با پاختاکور هم داور استرالیایی دو پنالتی برای ما نگرفت. به نظرم اشتباهات داوری آسیا را از ما گرفت.
* خستگی چقدر روی باخت شما مؤثر بوده است؟
قطعاً تأثیرگذار بود. ما هر چهار روز بازی می‌کردیم. فاصله کم بازی‌ها فشار زیادی به تیم می‌آورد و همین موضوع باعث شد مصدومان زیادی داشته باشیم. از اول فصل همیشه می‌گفتیم بازی‌ها فشرده است و برای تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند مشکل‌ساز می‌شود کسی توجه نکرد.
* امشب در یک دیدار حساس باید به مصاف ماشین‌سازی بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟
قطعاً بازی سختی خواهد بود. ماشین‌سازی تیم خوب و باکیفیتی است و جلوی پرسپولیس انگیزه زیادی دارد تا مانع قهرمانی ما شود، ولی به طور حتم ما برای برد به میدان می‌رویم تا با پیروزی در این بازی بتوانیم به جام نزدیک شویم.
* حضور هواداران چقدر در این بازی می‌تواند مؤثر باشد؟
هواداران همیشه عامل محرک تیم هستند و به بچه‌ها انگیزه می‌دهند. حضور آن‌ها می‌تواند ما را در مسیر پیروزی قرار دهد. مطمئنم ورزشگاه یکدست قرمز خواهد شد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ماشین‌سازی را ببریم تا با هواداران‌مان جشن قهرمانی ۱۰۰ هزار نفری بگیریم.
 
منبع: خبرورزشی