به گزارش اکونا پرس،

مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال بیشتر از سایرین پیگیر نتایج استقلال است زیرا معتقد است که مردم وی را در کوچه و خیابان می‌بینند و پیگیر وضعیت تیم هستند. وی ابراز امیدواری که که هرچه زودتر شرایط تیم بهبود یابد و آنها در فصل آتی نتایج خوبی را کسب کنند.

استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد. با این موضوع موافق هستید؟

وضعیت تیم خوب نیست. هر روز خبرهای جدیدی می‌رسد که تیم‌های دیگر برای یارگیری و شروع تمریناتشان هستند اما متاسفانه استقلال هنوز پیگیر انتخاب سرمربی است. معلوم نیست کی قرار است سرمربی این تیم مشخص گردد.

ظاهرا از پروسه انتخاب سرمربی رضایت چندانی ندارید؟

ما باید به عنوان بازیکن قدیمی تیم خیلی نگران این موضوع باشیم. شما نگاه کنید هنوز سرمربی تیم مشخص نشده بیژن طاهری و اشکان نامداری هم از استقلال رفتند شایعات زیادی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید شنیده می‌شود و اگر مربی خارجی به استقلال بیاید چه کسی می‌خواهد تیم را برای فصل آینده ببندد زیرا مربی جدید خارجی شناختی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران ندارند.

به نظر شما نباید یک مربی ایرانی در کادر فنی باقی می‌ماند؟

قطعا باید چنین اتفاقی می‌افتاد زیرا مربی می‌توانست با شناخت نقاط ضعف تیم در فصل گذشته و همچنین تقویت نقاط قوت تیم به سرمربی کمک کند. هر چند هم که ما مربی بزرگ خارجی بیاوریم به هر حال او هم باید فوتبال ایران بشناسد و هم کار کردن در تیم های بزرگ ایران.

با این تفاسیر استقلال برای فصل بعد چه وضعیتی پیدا خواهد کرد؟

خدا عاقبت استقلال را به خیر کند. خیلی نگران تیم هستم. مردم ما را در کوچه و خیابان می‌بینند و اظهار نگرانی می‌کنند. امیدوارم مسئولان استقلال هرچه زودتر سرمربی تیم را مشخص کنند.

بازی ایران- سوریه را دیدید؟

به هر حال تیم ملی نیاز به یک بازی تدارکاتی داشت و این بازی خیلی کمک کرد تا ویلموتس از تیم و بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کند. من اعتقاد دارم که تیم ملی با تفکرات ویلموتس موفق خواهد شد و ما باید همان زمانی را که به کی‌روش دادیم در اختیار مربی جدید هم قرار بدهیم تا وی بتواند تفکرات خودش را در تیم ملی ما نشان بدهد.

منبع: ایلنا