به گزارش اکونا پرس،

درباره مهاجم خارجی مدنظر استقلال صحبت از ریکاردو میگیورینی مهاجم 33 ساله کیه وو ایتالیا است که امسال همراه با این تیم در سری A بیستم شد و به سری B سقوط کرد. میگیو رینی 182 سانتی متری در فصل 2018-2019 درمجموع 20 بازی برای کیه وو انجام داد. 3گل و 2پاس گل حاصل کار او در یکی از معتبر ترین و سخت ترین لیگ‌های دنیا بود.او فصل گذشته در مجموع 1553 دقیقه برای تیمش بازی کرد و هر 518 دقیقه یک زد.

البته نکته‌ای ‌که درباره این بازیکن وجود دارد قراردادی است که تا تابستان سال آینده با کیه وو دارد. ارزش این بازیکن ترانسفر مارکت 500 هزار یورور تخمین زده شده است که با توجه به اختلافی اغلب بین ارزش گذاری این سایت با ارقام رد و بدل شده احتمالا با همان بودجه 300 هزار دلاری مورد نظر استقلالی‌ها برابری می‌کند. البته گرفتن رضایت نامه این بازیکن از باشگاه کیه وو کار آسانی نباید باشد مگر اینکه‌اند ره آ استراماچونی با توجه به روابطی که دارد این کار را تسهیل کند.

میگیورینی در سال 2002 تا 2006 بازیکن زیر 20 ساله اینترمیلان بود. این مهاجم در سال‌های 2004 تا 2005 هم سابقه انجام 3 بازی در تیم ملی زیر 19 و زیر 20 سال را بدون گل زده در کارنامه دارد. تورینو، باری، بلونیا و نوارا دیگر تیم‌های ریکاردو در سری A بودند. او از سال 2014 تا کنون بازیکن کیه وو است. پیش از این استراماچونی اعلام کرده بود که خرید بازیکن از سری A گران است. هرچند این مهاجم حالا بازیکن سری B محسوب می‌شود. 

این در شرایطی است که طبق خبرهای شنیده خرید یک مهاجم خارجی برای فصل آینده قطعی است. حالا چه این بازیکن میگیورینی باشد چه بازیکن ارزان تری که سرمربی ایتالیایی تاییدش کرده است. استقلالی‌ها که حدود یک میلیون دلار طلب خارجی دارند اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند پولشان را دریافت کنند. آن‌ها این روزها تمام تمرکز شان را روی پرداخت طلب پروپیچ و فرار از خطر کسر امتیاز، تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی و تسویه و فسخ توافقی با وینفرد شفر و دستیارانش گذاشته‌اند. به همین دلیل خرید مهاجم خارجی فعلا در اولویت باشگاه نیست. البته اگر قرارداد وینفرد شفر با بن یاس نهایی شود کمی از بدهی ارزی استقلالی‌ها کم می‌شود و با خیال راحت می‌توانند در نقل و انتقالات حضورداشته باشند.

منبع: ایلنا