به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: به عقیده من ایران در یکی از سخت ترین گروه ها قرار گرفته و تنها تیم های عراق و بحرین نیستند که در گروهمان حضور دارند. اکنون تیم ها در مسیر رشد قرار داشته و دیگر نمی توان حریفی را ضعیف قلمداد کرد.

وی ادامه داد: هنگ کنگ دارای یک مربی فلاندی توانا است. کامبوج از سال گذشته کی سو کوهاندا بازیکن ژاپنی را در  یک دوره ای به عنوان سرمربی استفاده کرد و اکنون از مربی آرژانتین بهره می برد. حریفان ضعیف ما از بهترین ها بهره می برند. توانایی ما بیشتر از حریفان است اما به هیچ عنوان نمی توانیم4 حریف را ساده بدانیم. عراق از مربی صاحب نام و مربی که هدایت 3 تیم ملی کشور اسلوانی، عراق و امارات را بر عهده9 داشته، بهره می برد.  بحرین سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان پرتغال را در اختیار دارد و این امر نشان دهنده این است که همگی کادر فنی قوی دارند.

وی در ادامه بیان کرد: سخت ترین حریف را بحرین می دانم چرا که کم و بیش بازیکنانش خصوصیات فیزکی، ذهنی و تاکتیکی ما را دارند و شبیه به هم هستند. هیچ کدوم از حریفان ما ضعیف نیستند تیم ملی با بودن ویلموتس که مربی با تجربه در اروپا و افریقا است و می داند برای صعود از مرحله ابتدایی چه برنامه ای داشته باشد می تواند موفق باشد.

محصص ادامه داد:  حضور ویلموتس یک امتیاز بزرگ است و دستیارانش نیز عالی هستند و کادر فنی تکمیلی داریم.  نمی دانم برنامه ویلموتس به چه صورت است اما بدون شک بازی دوستانه در پی خواهیم داشت. بازیهای دوستانه به تدارک تیم ما کمک می کند و عیار بازیکنان مشخص می شود.

محصص در پایان گفت: سخت ترین حریف  ما بحرین و بعد از آن عراق است. شانس مسلم صعود ما هستیم بدون هیچ تبعیضی اما نباید بدون تدارکات به این مسابقات برویم. تیمهای دیگر هم خوب هستند و با عدم آمادگی وارد نمی شوند. من به گروه های دیگر کاری ندارم و به طور مسلم باید از بازیهای خانگی خود بهترین بهره را ببریم تا موفق شویم.