به گزارش اکونا پرس،

علی جباری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم, درباره حواشی پیرامون باشگاه استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال همیشه در سختی‌ها خودش را به هر نحوی نجات داده است, چون این باشگاه سابقه‌ای طولانی دارد و با این قدمت همیشه توانسته کار را به هر مدلی پیش ببرد. در حال حاضر نیز هرچه مسابقات دیرتر آغاز شود به نفع استقلال خواهد بود, چون در این شرایط با وجود زمان کافی, مربی از بازیکنان شناخت بیشتری پیدا می‌کند. به تعویق افتادن مسابقات به نفع ما خواهد بود, چون استراماچونی مربی جوانی است و این توانایی را دارد تا تیم را در این فرصت به شرایط بهتری برساند.

وی در رابطه با رقابت استقلال در فصل پیش‌رو در سه جام, عنوان کرد: این تیم برای اینکه بتواند در این سه جام عملکرد خوبی داشته باشد, نیاز به دو, سه بازیکن بزرگ دارد. استقلال الان تیم جوانی است و نیاز دارد چند مهره با تجربه تیم را اداره کنند و از تجربیات‌شان در ترکیب استفاده شود. حتما باید این کمبود برطرف شود و نفرات مورد نیاز جذب شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به واگذاری پیراهن شماره 10 این تیم به مهدی قائدی گفت: این پیراهن‌ بر تن آدم‌های بزرگی بوده است. نه تنها شماره 10 بلکه همه شماره‌ها از قبیل 3 و 4و 5 و6 هم بر تن بازیکنانی بوده که هر کدام طرفداران خاص خودشان را داشتند و عده‌ زیادی را در گذشته به استادیوم می‌آوردند. باید احترام همه شماره‌ها در استقلال نگه داشته و ارزش آنها حفظ شود. امیدوارم قائدی بتواند ارزش این شماره 10 که بر تن بازیکنانی مثل غلامحسین مظلومی و علیرضا منصوریان بوده را حفظ کند و جوابگویی انتظار هواداران باشد. نمی‌دانم این تقسیم شماره‌ها توسط سرمربی تیم انجام شده یا خیر اما امیدوارم قائدی ارزش این شماره و پیراهن را حفظ کند.

جباری در پایان درباره خالی بودن پست معاونت ورزشی در باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه استقلال هم‌اکنون معاون اجرایی دارد که کارها را خوب انجام می‌دهد و فکر نمی‌کنم دیگر نیازی به معاون ورزشی باشد. هیئت مدیره در باشگاه سیاست‌ها را تعیین می‌کند و مدیرعامل وظیفه اجرای مصوبات هیئت مدیره را برعهده دارد که در حال حاضر بخشی از کار‌ها به مباشری به عنوان معاون اجرایی سپرده می‌شود. بنابراین دیگر احتیاجی به معاون ورزشی نیست و استقلال نیز باید مانند باشگاه‌های دیگر از جمله پرسپولیس معاون ورزشی نداشته باشد.