به گزارش اکونا پرس،

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر گفت: این تفاوتی ندارد که استقلال و پرسپولیس در کدام هفته با یکدیگر روبه‌رو شوند، چون هر دو تیم حرفه‌ای هستند و طبیعتاً وقتی وارد لیگ برتر می‌شوند از همان هفته اول باید شرایط خوبی داشته باشند. برخورد این دو تیم در هفته چهارم هم یک اتفاق غیرعادی نیست و هدف آنها این است که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، دربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به شرایط فعلی استقلال و روند آماده‌سازی این تیم خاطر نشان کرد: نکته مثبت در مورد استقلال این است که تمرینات این تیم به موقع شروع شد و آنها با نظم و تمرکز خاصی روند آماده‌سازی را پشت سر گذاشته و بازی‌های دوستانه را هم انجام می‌دهند تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شده و کادرفنی هم به خواسته‌های تاکتیکی‌اش برسد. باید منتظر شروع لیگ باشیم و ببینیم استقلال از لحاظ فنی در چه سطحی قرار دارد و چه عملکردی خواهد داشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ارتباط با این موضوع که سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان برخلاف وینفرد شفر اهل مصاحبه کردن نیست، تصریح کرد: اتفاقاً مصاحبه نکردن استراماچونی به استقلال آرامش می‌دهد. وقتی حرفی زده می‌شود طبیعتاً ممکن است حاشیه‌هایی به وجود بیاید، ولی تمرکز استراماچونی روی مسائل فنی است و همین حرف نزدن باعث شده تا حاشیه‌ها هم کمتر باشد. البته در این میان نقش مدیریت باشگاه هم بسیار مهم است و نباید برای تیم حاشیه درست کند. اگر در مدیریت هم آرامش وجود داشته باشد، همه چیز خوب جلو می‌رود.