به گزارش اکونا پرس،

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برد این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی خوبی ا نجام دادیم و مستحق این برد بودیم.

وی ادامه داد: تیم ما بسیار خوب است و پیش از این هم به هواداران قول داده بودیم که صبور باشند تا استقلال واقعی شکل بگیرد. نتیجه بازی غیرقابل پیش بینی بود بچه‌ ها در این بازی بسیار پرتلاش ظاهر شدند و ما توانستیم مزد پیروزی‌مان را بگیریم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه چرا زمانی که استقلال می‌بازد همه علیه‌اش موضع می‌گیرند اما در بردها نامی از وی نیست تصریح کرد: فرقی نمی‌کند وقتی تیم می‌برد نام مربی و بازیکن باشد اما این را بگویم وقتی یک تیم موفق می‌شود همه در آن سهیم هستند و وقتی یک تیم شکست می‌خورد همه در آن دخیل هستند.

وی درباره حمایتش از استراماچونی در طول فصل بیان داشت: ما مربی را با علم و آگاهی آوردیم و تا آخر فصل قرارداد پشت وی خواهیم بود و مطمئن هستیم موفق خواهد شد.

فتحی درباره اینکه چرا در هر بازی در ورزشگاه خانگی علیه وی شعار می‌دهند تصریح کرد: متاسفانه هستند دوستانی که دوست ندارند من در استقلال باشم ولی مسائل را مطرح می‌کنند ما استقلالی هستیم و برای موفقیت این تیم شبانه‌روز کار می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره انتقاداتی که از وی در خصوص انتخاب مشاوران پرسپولیسی صورت گرفته است گفت: هیچ کدام از آنها پرسپولیسی نیستند در حالی که باید بگویم ما با پرسپولیسی‌ها هم رفیق هستیم من دوست علی پروین هستم با دایی و افشین پیروانی رفیق هستم و این را هم باز بگویم مدیرعامل می‌تواند برای خودش مشاور انتخاب کند.