به گزارش اکونا پرس،

اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان، از 11 مرداد ماه 1400 و با دعوت از 35 جودوکار برتر مسابقات کشوری (رقابت‌های جودو ارگان‌های مختلف نیروهای مسلح کشور) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
پس از پایان نخستین مرحله از اردوهای این تیم که با برگزاری رقابت‌های انتخابی و درون اردویی همراه بود، 21 جودوکار جواز حضور در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح را کسب کردند که این نفرات از صبح امروز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر کادرفنی تیم ملی، دور جدید تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
گفتنی است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، اعضای این تیم تا روز اعزام به مسابقات جهانی، هفت مرحله اردو را پیش رو خواهند داشت و در نهایت هفت جودوکار در هفت وزن به مسابقات جودو قهرمانی ارتش‌های جهان اعزام خواهند شد.
اسامی اردونشینان این تیم عبارتند از:
منفی 60 کیلوگرم: کامران خداپرست، کیوان مهدی‌زاده، محمد‌حسین شیخ الاسلام و مصطفی ریاحی.
منفی 66 کیلوگرم:  قاسم نوری‌زاده، محمدصادق طاهری و علی‌جواد اصفهانی.
منفی 73 کیلوگرم: میثم نبئی، غفار میرزایی و محمدرضا صدیقی.
منفی 81 کیلوگرم: علی زروندی، نعمت سالاری و مهدی فتحی‌پور.
منفی 90 کیلوگرم: امید بدری زاده و محمد کریمی زاده.
منفی 100 کیلوگرم: عمران قراگوزلو، آرمان طبری و مجید حسنی.
مثبت 100 کیلوگرم: مصطفی آهن‌فروش، حسین سلیم‌پور و حمیدرضا ملک‌زاده.
لازم به ذکر است اسامی کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در اردوهای مذکور به شرح زیر است:
فرشاد نجفی‌پور رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح و رئیس کمیته جودو سیزم، محمدحسن مجلسی (مدیر فنی)، علی بوستان‌افروز (سرپرست)، عزت‌الله صدیقی، محمد خواجه‌بافقی، محمدباقر باقرزاده و ایرج حاتمی (مربیان)، جواد شفیعی (مشاور عالی بدنساز)، حیدر محمدی (مربی بدنساز) و نجاتی (روانشناس).
مسابقات جودو قهرمانی ارتش‌های جهان اوایل آبان‌ماه سال جاری و به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد.