به گزارش اکونا پرس،

نودمین نشست هیات اجرایی در حالی در سالن استاد فارسی برگزار شد که پیش از آن دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن افتتاح سالن مجهز  فانکشنال به بازدید از دیگر امکانات تمرینی و بدنسازی آکادمی پرداخت.
این نشست با موضوع هم اندیشی و بررسی دیدگاه های فی مابین صورت پذیرفت که ابتدا دکتر سید رضا صالحی امیری ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت:ورزش ایران برای رسیدن به جهش و  قله های توسعه به وفاق و همگرایی نیاز دارد و حواشی همواره به ورزش آسیب رسانده است  لذا بنا را بر آن گذاشتیم از هر گونه حاشیه پرهیز و معتقدیم در سیستم مدیریتی ورزش یک فرد باید محور باشد و آنهم وزیر ورزش و جوانان است و با این فرض به موفقیت خواهیم رسید.
صالحی امیری تصریح کرد:باور داریم هدف واحد و آرمان استراتژی واحد داریم و وزارت ورزش و جوانان،محور مدیریت ورزش کشور بوده و برای حفظ عنصر وفاق،سیاست کمیته  تقویت تعاملات و همگرایی با وزارت ورزش است و در سه سال گذشته ثابت کردیم این امر امکان پذیر است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نقطه آغاز اخلاق در ورزش وفاق و همدلی است و فدراسیون های ما دارای افراد با فضیلت و فرهیخته ای هستند که به این موضوع کمک می کنند.
سپس هر یک از اعضای هیات اجرایی برخی نقطه نظرات و پیشهنادات  خود را مطرح نمودند.
در ادامه دکتر حمید سجادی وزیر ورزش  و جوانان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت:به هنگام بازدید از امکانات آکادمی ملی المپیک احسالس خوشایندی داشتم، انصافا در این دوره شرایط دسترسی به امکانات آکادمی بیشتر شد لذا از زحمات یک یک شما عزیزان و اعضای محترم هیات اجرایی تشکر می کنم.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:از نقطه نظرات و یشنهادات سازنده شما تشکر می کنم و از تجارب همه شما عزیزان در پیشبرد اهداف عالیه ورزش استفاده خواهیم کرد و انتظار دارم شما یکی از کانون های مشورتی وزیر باشید چراکه مشورت اساس کار ما خواهد بود و نظرات تخصصی اجرایی را اجرا خواهیم کرد و  بردار  کار ما باید هم افزایی باشد و در بحث دیپلماسی ورزشی در امور بین المللی هم باید اثر گذار باشیم.