به گزارش اکونا پرس،
دکتر صالحی امیری در این دیدار تاکید کرد: ورزش پرورش اندام باید پاک و از هرگونه آلودگی (دوپینگ) دور باشد و برای رسیدن به این منظور باید برنامه مدونی برای فرآیند ورزش پاک در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طراحی کنید چرا که اگر این مهم انجام نشود فدراسیون بدنسازی چه در سطح کشور‌ها و چه در سطح جهانی لطمه خواهد دید.
رئیس کمیته ملی االمپیک کشورمان ادامه داد: با توجه به رویداد‌هایی که در داخل کشور برگزار می‌کنیم و همچنین اعزام ورزشکارانمان به مسابقات برون مرزی توقع داریم تا از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران حمایت بیشتری داشته باشید.
در ادامه این دیدار رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام ضمن ابراز رضایت از سفر به ایران اظهار کرد: پرورش اندام ایران جایگاه بسیار خوبی دارد و یکی از قطب‌های اصلی است و ورزشکاران ایرانی نیز انگیزه بسیار بالایی دارند به همین منظور ما نسبت به ایران حساسیت خاصی داریم و قطعا حمایت می‌کنیم.
وی افزود: در سفر به ایران توافق کردیم تا برای برگزاری دوره‌های آموزشی در منطقه، آکادمی در ایران تاسیس شود و در اجلاس بعدی فدراسیون جهانی این موضوع را تصویب می‌کنیم تا ایران یک مرکز آموزشی در منطقه شود.