به گزارش اکونا پرس،

مسابقات قهرمانی ووشو کشور در بخش ساندا ۸ آذرماه و به میزبانی شهر قشم برگزار و در ادامه نفرات برتر این مسابقات به همراه قهرمانان جهان که مجوز حضور مستقیم در اردو را داشتند، در مسابقات انتخابی حضور پیدا کردند.

پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی که در تاریخ شنبه 4 دی ماه 1400، با حضور مسئولین فدراسیون و در محل آکادمی ملی ووشو برگزار شد، چهار ورزشکار برتر در هر وزن، به اردوهای آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو 2022 دعوت شدند که این نفرات صبح امروز تست آمادگی جسمانی دادند.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی ووشو (ساندا) در اوزان مختلف به شرح زیر است:

وزن ۵۶- کیلوگرم: حسام محمدزاده، ابراهیم نادری، نجم‌الدین علیمرادی و مهدی کرمانی

وزن ۶۰- کیلوگرم: هادی روز افزای، سعید جاوید، امیرمحمد محسن‌پور و شجاع پناهی

وزن ۶۵- کیلوگرم: عرفان آهنگریان، محمد فرهادی و رضا عبداللهی (در این وزن سه ورزشکار وارد اردو شدند)

وزن ۷۰- کیلوگرم: محمد رضایی، محمدمهدی کشاورز، کیانوش شیری و محسن محمدسیفی

وزن ۷۵- کیلوگرم: علی خورشیدی، جعفر شیرزاد، حمیدرضا سهندی، یوسف صبری

همچنین آقایان محمدعلی مجیری، مصطفی حسن زاده، شاهین بنی طالبی، مهدی خانی، امیر محمدرضایی، رضا خلف زاده، سامان احمدی، فاتح حیدریان و طاها بدیعی نفرات برتر و اردونشینان تیم ملی تالو هستند که پس از حضور در مسابقات انتخابی، جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم و در ادامه آزمون های صبح امروز را کسب کردند.

شایان ذکر است: فرشاد عربی مدیر تیم های ملی تالو و سرمربی این تیم، امیر اوجاقی و علی دهقان بعنوان مربی تیم ملی ساندا و محمدمهدی سعادت پور بعنوان سرپرست تیم ملی ووشو بزرگسالان، اعضای کادرفنی و سرپرستی این دو تیم را تشکیل می دهند.