به گزارش اکونا پرس،

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اظهارات شب گذشته فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه اگر کارهای بعضی از مربیان را کنار زمین انجام می‌داد وی را دار می‌زدند و ظاهرا کنایه‌اش به گل‌محمدی است اظهار داشت: ایشان نظرش را گفته و باید علتش را از خود ایشان پرسید که چرا درباره این مسایل صحبت کرده اما شما می‌توانید در خصوص گل محمدی از آنها که در فوتبال هستند بپرسید ایشان همیشه به همه احترام گذاشته و یکی از ساکت‌ترین مربیان حال حاضر لیگ ایران است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود گل محمدی به دلیل اتفاقات دیدار مقابل استقلال سه جلسه محروم خواهد شد افزود: آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند باید آدم‌های عالمی باشند قبل از اینکه به جلسه برود حکم را می‌دانند. مطرح کردن این مسایل یک سری علومی است که ما نداریم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان به کجا رسید اینطور توضیح داد: ‌با چند بازیکن مشغول مذاکره هستیم و هر چه آقای گل محمدی بخواهد را انجام می‌دهیم. مهدی ترابی و خیلی دیگر از بازیکنان با آنها صحبت کردیم و به زودی قرارداد را منعقد خواهیم کرد.

درویش در خصوص اینکه در دیدار مقابل هوادار با وجود بدون تماشاگر بودن بازی هواداران زیادی در ورزشگاه بودند بیان داشت: در این بازی ما میزبان نبودیم اما به ما گفته بودند که کادر باشگاه می‌تواند در ورزشگاه حضور داشته باشد البته این را هم بگویم شورای تامین به ما اعلام کرد که چون اکباتان یک شهرک است و نفرات زیادی در آنجا ساکن هستند در صورت حضور تماشاگر کنترل جمعیت سخت می‌شد اما در بازی مقابل صنایع اراک که ما میزبان هستیم قطعا هوادارن‌مان حضور خواهند داشت و تمام تسهیلات لازم را برای راحتی آنها فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند مشاور جدید وی از افراد نزدیک به وزارت ورزش و علی کریمی است خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به دنبال آن هستند که پرسپولیس را به حاشیه ببرند ما هر کسی را بیاوریم یک داستانی به وجود می‌آید من خودم رابطه بسار خوبی با علی کریمی دارم و متعجب می‌شوم که نوشته‌اند که مشاور آورده‌ایم تا از انتقادهای آقای کریمی در امان باشیم. من از سال 64 مدیر بسکتبال پرسپولیس بودم و نزدیک به دو دهه هست که رابطه خوبی با پیشکسوتان پرسپولیس دارم پرسپولیس خانه آنها است و ما مستاجر هستیم .

وی ادامه داد:‌ خوردبین که شناسنامه پرسپولیس است در این باشگاه حضور دارد اما برخی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا وی را به باشگاه آورده‌اید دیگر ما از خوردبین قدیمی‌تر داریم؟

درویش در خصوص اینکه محمد محمدی در جلسات و بازی‌ها در کنار وی حضور دارد و آیا قرار است در این باشگاه حکم بگیرد گفت: ما از تجربیات ایشان بهره می‌بریم و این را بگویم بعضی از آدم‌ها هستند که به دنبال حکم نیستند من با خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس در تماس  هستم و منت می‌گذارند و ما را راهنمایی می‌کنند نمی‌دانم چرا خیلی‌ها نمی‌خواهند در پرسپولیس فضای دوستی حاکم شود و هر مساله‌ای را عنوان می‌:نند.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در خصوص وضعیت گل محمدی گفت: گل محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ مشکلی هم نداریم ایشان اگر قرارداد هم نداشته باشد در پرسپولیس خواهد ماند.