به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو پس از بازدید از سالن های بوکس و کاراته (سالن شماره 9 )  به بررسی وضعیت امکاناتی  آنها و همچنین پیشرفت نوسازی سالن کاراته پرداخت.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه با حضور در بخش همبستگی المپیک با سارا مهرانی مدیر و کارمندان این بخش از کمیته دیدار و ضمن تاکید بر نظام مند کردن ارائه امکانات و خدمات به فدراسیون ها از تلاش های  بخش سولیداریتی تقدیر و بر حمایت  همه جانبه خود از  واحد همبستگی المپیک جهت خدمت به جامعه ورزش تاکید کرد.
دکتر هاشمی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه ریزی مطلوب در این زمینه  بتوان ضمن خدمت هر چه بیشتر به جامعه ورزش کشور ،موفق به جذب حداکثری  حمایت های مالی و معنوی کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران  شده و خدمات  مطلوبی به افتخار آفرینان اعم از مربیان،قهرمانان،المپین ها و مدال آوران ارائه دهیم.
در ادامه دکتر هاشمی از دفتر انجمن ورزشی نویسان نیز دیدن کرده و ضمن قدردانی از  زحمات اصحاب رسانه عنوان داشت کمیته ملی المپیک همچون گذشته حامی  انجمن ورزشی نویسان و اصحاب رسانه ورزش کشور خواهد بود.