به گزارش اکونا پرس،

احمدحشمت نژاد، مدیر هتل آپارتمان سرای نور در ادامه افزود: این هتل آپارتمان که از سال ١٣٩٣ آغاز به کار کرده، در ۵ طبقه ساخته‌شده و در 40 واحد، شامل اتاق‌های یک خواب، دو  خواب و کانکت از میهمانانش پذیرایی می‌کند.

وی همچنین افزود: پرسنل هتل آپارتمان سرای نور بسیار مهربان، مجرب و آموزش‌دیده و همواره پاسخگو می‌باشند. در این خصوص باید گفت که رونق گردشگری نیازمند هتل و اقامتگاه های درجه یک است تا در شرایط تحریم بتوان این صنعت را رونق داده و از وابستگی به نفت کاست.

این فعال حوزه گردشگری در خصوص اهمیت اخذ استاندارد بین‌المللی ISO 9001 گفت: به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند عملکرد کلی آن را بهبود ببخشد و مبنای مناسبی برای برنامه‌های توسعه پایدار پدید آورد.

وی با اشاره به مزایای بالقوه پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین‌المللی افزود: سیستم مدیریت کیفیت به توانایی ارائه‌ی پیوسته محصولات و خدمات جهت جذب مشتری، افزایش مجال‌هایی برای ارتقای رضایت مشتری و اهداف سازمان و همچنین توانایی اظهار انطباق با الزامات خاص یک سازمان کمک بسزایی می کند.

حشمت نژاد گفت: این مجموعه در راستای پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بعد از آموزش¬های لازم و اجرای استانداردهای مورد نظر موفق به اخذ استاندارد بین الملی ISO9001 از مرجع TQS انگلستان و با مشاوره ایزو کیا به مدیریت دکتر امیرهمایون کاشانی  شد.

وی در پایان به نزدیکی هتل آپارتمان سرای نور به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و خارج از محدوده طرح ترافیک به‌عنوان یک مزیت مهم و جذاب برای زائرین و میهمانان گرامی اشاره کرد و گفت این مجموعه واقع در خیابان امام رضا (ع) امام رضا 39 پلاک 85 و آرزوی اقامتی خوش برای میهمانان مجموعه نمود.

WWW.ISOKIA.COM