به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون ترای اتلون(سه گانه)؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون برای تصدی احراز پست ریاست، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه سال جاری به ریاست شروین اسبقیان و دبیری مجتبی ارشدی برگزار شد و محمد کاظم حججی با کسب ۲۴ رای از ۴۶ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال رییس فدراسیون سه گانه شد.

امین احمدی، ایرج عرب، حمید براتی، کاظم حججی، سید کمال پیمبری، علی اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری کاندیداهای تصدی پست ریاست فدراسیون بودند که ایرج عرب قبل از حضو در مجمع انصراف خود را تقدیم دبیر مجمع کرده بود و امین احمدی و سید کمال پیمبری نیز در این مجمع انتخاباتی حضور پیدا نکردند. ضمن اینکه محمد نصیری نیز پس از ارایه برنامه ها انصراف خود را اعلام کرد.

در پایان رای گیری، محمد کاظم حججی با ۲۴ رای ریاست فدراسیون را به دست گرفت و حسن پور ۱۵ رای، گودرزی ۵ رای و براتی با یک رای نتوانستند اعتماد مجمع را کسب کنند.

این مجمع انتخاباتی با حضور شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ‌ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، حسن زاده سرپرست دبیرکلی کمیته پاراالمپیک، احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها و فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی(به صورت آنلاین) برگزار شد.

گفتنی است پس از اتمام دوره چهارساله ریاست قبلی فدراسیون، از ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۲ احمد نامنی به عنوان سرپرست فدراسیون امور را پیش برد تا اینکه پس از مسئولیت جدید وی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و جوانان، کمال جوانمرد از ۸ اسفندماه مسئولیت فدراسیون را تا برگزاری مجمع انتخاباتی برعهده بگیرد.