شرکت کارتن ایران در مهر ماه سال جاری با فروش نسبتا مناسبی در حدود 99 میلیارد ریال مواجه شده و از  افق فروش روشنی برای ماه های آتی خبر داده است.

به گزارش اکوناپرس، شرکت کارتن ایران طی 7 ماه ابتدایی سال مالی 97 درآمدی حدود 33 میلیارد تومان کسب کرده و مبلغ فروش این شرکت به 10 میلیارد تومان رسیده که 62 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل می باشد این رقم بالاترین مقدار فروش طی ماه های اخیر برای "چکارن" بوده است.

در شهریور ماه سال مالی جاری میزان فروش شرکت حدود 6.5 میلیارد تومان بوده است که نشان دهنده افزایش نرخ فروش شرکت به 8 میلیون و 303 هزار تومان می باشد و برای 7 ماه گذشته نیز 32میلیارد تومان محقق کرده است.

در آخرین اطلاعات منتشر شده از این مجموعه، رشد 61 درصدی نرخ فروش انواع کارتن، 53 درصدی انواع ورق، 157 درصدی آخال و 133 درصدی انواع کاغذ درشهریور ماه نسبت به میانگین 7 ماهه قابل توجه بوده است.

کل فروش شرکت در سال گذشته نیز 54.5 میلیارد تومان بوده که حاکی از فروش 4.5 میلیارد تومانی در هر ماه  برای سال 97 است. 

طی 7 ماهه سال جاری انواع کارتن 71 درصد از مبلغ فروش را شامل شده است، نرخ هر تن کارتن در این ماه 8.3 میلیون تومان بوده است.نرخ فروش کارتن از ابتدای سال به ترتیب 3.4، 3.3، 3.2،3.5، 4.2 میلیون تومان و طی شهریور نیز 6.4 میلیون تومان به ازای هر تن است که در هر ماه به نسبت ماه قبل رشد داشته است. 

بر اساس این گزارش، شرکت کارتن ایران روند بسیار مناسبی را برای سال مالی جاری در پیش گرفته و احتمالا با افزایش نرخی که داشته سود خوبی را برای امسال محقق و شناسایی کند.