مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در گفتگو با اکوناپرس در خصوص وضعیت فعلی این شرکت و تحریم های پیش رو گفت: شرکت پتروشیمی پارس با حضور در بازار سرمایه توانست قدرت خود را نشان دهد، این مجموعه تا کنون به قول های خود به سهامداران وفادار بوده و 6 ماهه سال جاری نیز توانسته اتفاقات خوبی را به لحاظ سودآوری رقم بزند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا ادامه سال جاری نیز در نیمه دوم آن بتواند سودآوری خوب و مطابق با پیش بینی ها را به ثمر برساند. شرکت پتروشیمی پارس تحریم را می شناسد و قطعا برای آن برنامه ریزی می کند.

حسنی افزود: صادرات شرکت پس از تحریم ها می تواند با مشکلاتی رو به رو شود اما این به معنای قطع صادرات نیست باید بگذاریم زمان بگذرد تا همه چیز مشخص شود. بسیاری از محصولات شرکت در بازار داخل می تواند به فروش رود برای بازار صادراتی نیز می توانیم استراتژی های خود را اجرایی نماییم.

مدیرعامل پتروشیمی پارس خاطر نشان کرد: شرکت پتروشیمی پارس توانسته هزینه های خود را کنترل نماید، این مجموعه در پایان سال جاری سودآوری خوبی را به ارمغان خواهد آورد.

این مقام مسئول در مورد تامین قطعات و یا مواد اولیه وارداتی عنوان کرد: شرکت مواد اولیه خود را تا سه سال آِینده خریداری کرده و به همین جهت مشکلی برای تامین مواد اولیه خود ندارد و در نتیجه تولید شرکت با مشکلی رو به رو نمی شود. این موضوع به معنای ادامه روند تولیدی پتروشیمی پارس است.

وی تاکید کرد: در خصوص تامین قطعات نیز باید گفت تمام قطعات ما از قبل از تحریم ها تامین شده و مشکلی وجود ندارد.