به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، علیرضا نصیری گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر سال جاری افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

وی گازرسانی به صنایع را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، یکی از اولویت‌ها و اهداف شرکت گاز استان قم در سال ۱۳۹۹ ذکر نمود و بیان داشت: به مناسبت دهه فجر امسال گازرسانی به صنایع مشمول بند ق به تعداد ۹۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده و این واحدها از انرژی پاک بهره‌مند خواهند شد.

ایشان افزود: اجرای این طرح منجر به صرفه جویی سوخت مایع به میزان ۸,۵ میلیون لیتر در طی ۱۰ ماهه سال جاری می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم گازرسانی به روستای خرم آباد و پیش بینی تأمین گاز فاز ۳ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل خطوط تغذیه و شبکه توزیع به طول ۹۶۰۰ متر، ۲۵ انشعاب (علمک)، یک دستگاه ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت و کیفیت این پروژه افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرایی و به چرخه گازرسانی استان افزوده خواهد شد.

نصیری خاطرنشان کرد: تهیه و تأمین ایستگاه C.G.S و اقلام پروژه طرح توسعه فاز ۳ شهرک‌های صنعتی شکوهیه و فاز ۲ محمودآباد و نیز تهیه و تأمین ایستگاه C.G.S و اقلام پروژه شهرک جدید صنعتی الغدیر و انجام مناقصه جهت جذب پیمانکار اجرایی از دیگر پروژه‌های دهه فجر ۹۹ می‌باشد.

وی جذب پیمانکار عملیات تکمیلی ساختمان امداد و حوادث منطقه یک به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در زمان مذکور آغاز به کار خواهد کرد.

ایشان در پایان اضافه کرد: اجرای شبکه توزیع و تغذیه به میزان ۶۰ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌باشد.