به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازاداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس بیاتیان در این جلسه، ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: امسال شهرداری اراک با توان دو چندان، نسبت به بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه برنامه های شهرداری اراک در ایام الله دهه مبارک فجر را در ۵ حوزه فضاسازی و آذین بندی سطح شهر، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، افتتاح، بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا، اعلام کرد.

سرپرست شهرداری اراک همچنین اظهار داشت : تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی، پارک سلامت، مسیر دوچرخه سواری شهر و زمین چمن مصنوعی سنجان از جمله پروژه هایی هستند که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مهندس بیاتیان افزود: کلنگ زنی فاز ۲ پیاده راه مرکز شهر و سوله پرندگان زینتی، بازدید از پروژه های در دست اجرا شهرداری همچون تقاطع های غیرهمسطح میدان امام، جاده فراهان، میدان مقاومت، باغ ایرانی و بلک باکس از دیگر برنامه های شهرداری اراک در ایام الله دهه فجر می باشد.

وی همچنین در ادامه این جلسه تاکید کرد که معاونین و مدیران و پرسنل شهرداری باید در کنار یکدیگر و با بکارگیری تلاشی مضاعف در مسیر خدمت به شهروندان گام بردارند تا موجبات کسب رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری بیش از پیش فراهم گردد.

مهندس بیاتیان سرپرست شهرداری اراک در پایان نیز خاطر نشان کرد که حقوق کلیه پرسنل شهرداری اراک اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی می بایست با مساعدت تمامی مدیران به موقع پرداخت گردد تا بتوانیم به این طریق قدردان زحمات پرسنل تلاشگر شهرداری و به دنبال آن ارایه خدمات حداکثری به شهر و شهروندان باشیم.