به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، محمد ایرانی گفت: در سیستم های مدیریتی، دریافت و بروزآوری استانداردهای بین المللی از الزامات بالادستی از سوی شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت است که امری ضروری و حائز اهمیت می‌باشد که باید استقرار، پیاده‌سازی و نگهداری آن اجرا و رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: این استانداردها شامل بخش‌ها و زمینه‌های مختلفی چون انرژی، ایمنی، محیط زیست، مدیریت کیفیت، مدیریت شکایات و سنجش رضایت مشتریان می شود.

ایشان در ادامه گفت: استانداردهای ISO9001، ISO14001 و OHSAS18001 در سال گذشته به ویرایش جدید ۲۰۱۵ و استانداردهای ISO10002 و ISO10004 به ویرایش جدید ۲۰۱۸ بروزآوری شدند که در ممیزی سال جاری پس از انجام موفقیت‌آمیز این فرآیند، مجوز تمدید گواهینامه‌ها از سوی شرکت گواهی دهنده صادر گردید.

ایرانی بیان داشت: در همین راستا و در جهت توسعه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان قم، سازمان موفق به بروزآوری ویرایش استاندارد سیستم مدیریت انرژی ISO50001 به سال ۲۰۱۸ گردید.

ایشان تصریح کرد: این استانداردها از سوی شرکت معتبر بین المللی گواهی دهنده BRSM تأیید، صادر و تمدید می‌شود.

نماینده مدیریت در تعالی سازمانی و تضمین کیفیت شرکت گاز استان قم افزود: هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه‌های ایزو، شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه به مشترکین است.

وی، افزود: استقرار سیستم‌های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده و باعث می‌گردد مدیریت دانش نیز جاری سازی گردد.

ایرانی تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان استان قم، به صورت مستمر در مسیر انجام فعالیت هایی در راستای تحقق الزامات استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی سازمان، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در بطن شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت ملّی گاز ایران تلاش می‌کنند.