به گزارش اکونا پرس،

محمد مجیری گفت: سال‌های گذشته موضوع ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد بازارهای روز کوثر در دستور کار این سازمان بوده که بسیاری از آنها به مرحله تکمیل و افتتاح رسیده است.

وی با اشاره به ۱۷ پروژه شاخص آماده بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، افزود: یکی از این پروژه‌ها، مجموعه بازار خوار و بار و خشکبار میدان مرکزی میوه و تره بار و بلوک‌های x، y و z شهرک نیک‌اندیش است که برای ساماندهی مشاغل آماده شده و به زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با این اقدام بخشی از مشاغل مزاحم شهری در این واحدهای جدید الاحداث مستقر می‌شوند.

وی از افتتاح پروژه تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار و نیروگاه ۲۶۰ کیلوواتی خورشیدی روی سقف این تالار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: درصدد هستیم ظرفیت این نیروگاه را در سال‌های آینده به حدود شش مگاوات افزایش داده و از سقف سایر تالارهای مستعد میدان مرکزی میوه و تره نیز برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی استفاده کنیم.

مجیری خاطرنشان کرد: بازسازی مجموعه ورزشی غدیر به اتمام رسیده و اوایل خرداد امسال افتتاح می‌شود تا امکان استفاده شهروندان از مجموعه‌ای زیبا و بی‌نظیر در بین دیگر مجموعه‌های شهر اصفهان فراهم شود.