به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری موج قم، نخستین دوره آموزشی تخصصی کارشناسان فضای سبز در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با عنوان “حاصل‌خیزی خاک و تغذیه گیاهان و آشنایی با انواع کودها” برگزار شد.

این دوره به‌صورت محتوای آموزشی ویدیویی در پنج قسمت تولید شد و پس از ویرایش و تأیید، در سامانه جام سازمان پارک‌ها بارگذاری گردید که درنهایت آزمون نهایی این دوره به‌صورت مجازی برگزار شد.

مطابق برنامه‌ریزی آموزشی مصوب سال ۱۴۰۰ سازمان پارک‌های شهرداری قم ، در هرماه یک دوره تخصصی برای کارشناسان برگزار می‌شود که این دوره‌ها به‌صورت مجازی و عمومی به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

اقدامات برای تولید ویدئوهای محتوای آموزشی با تلاش نیروهای متخصص سازمان انجام‌شده است و بیش از  ۵۰ نفر از کارشناسان فضای سبز سازمان و مناطق در این دوره‌ها  شرکت خواهند کرد.

امسال برای اولین بار دو دوره تخصصی برای کارشناسان واحد نت سازمان(رشته‌های برق و مکانیک) در نظر گرفته‌شده که در ماه‌های خرداد و تیر برگزار می‌شود.

به دلیل شرایط کرونایی حاکم در استان و کشور، دوره‌های آموزشی سازمان پارک‌ها امسال نیز همانند سال گذشته به‌صورت مجازی به‌صورت آنلاین و یا به شیوه تولید محتوای ویدیویی برگزار خواهد شد.