به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه معاون بهره برداری و توسعه آب، مهمترین عامل موفقیت صنعت آبفای استان اصفهان درکشور را برخورداری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند دانست.

حسین اکبریان ضمن قدردانی از زحمات ناصر اکبری، معاون پیشین بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان گفت: در چندسال اخیر همه فعالان در صنعت آبفای استان برای غلبه بر چالش ها و نیز پیشبرد اهداف شرکت متعهدانه و خالصانه تلاش کردند که همین رویکرد موجب درخشیدن آبفای استان اصفهان در عرصه های گوناگون در این صنعت شده است که جای تقدیر دارد.

رئیس هیات مدیره آبفای استان اصفهان با بیان اینکه صنعت آبفا در اصفهان بسیار هوشمندانه پایه گذاری شده است، اعلام کرد: در حدود 55 سال قبل صنعت آبفا در اصفهان بسیار دقیق و بر مبنای اصول فنی و مهندسی با بهره مندی از نیروهای متخصص و پر تلاش پایه گذاری شد و از آن زمان تا کنون این صنعت در اصفهان توانست به خوبی در زمینه های مختلف شکوفا شود.

وی افزود: موفقیت و پیشرو بودن صنعت آبفا در استان اصفهان مختص به یک فرد نیست بلکه همه موفقیت های به دست آمده حاصل تلاش و اقدامات گروهی است و مطمئنا این امر همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم معاون پیشین بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان گفت: در 24 سال فعالیت در صنعت آبفای اصفهان تمام تلاش خود را در جهت شکوفایی این صنعت در استان به خرج دادم و به همه کارکنان توصیه می کنم که در طی سال های خدمت تنها در جهت رونق صنعت تلاش نمایند و از هر گونه حاشیه بپرهیزند.

اکبری موفقیت معاونت بهره برداری و توسعه آب را در همکاری، همدلی و تلاش بی وقفه تمام فعالان این بخش دانست و اظهار داشت: هم اکنون بخش بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان در زمینه هایی همچون تله متری، اصلاح وتوسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، نشت گیری خطوط در اقطار مختلف و هوشمند سازی شبکه تاسیسات آب در کشور پیشرو است که این دستاوردهای مهم با تلاش و همبستگی همه کارکنان به دست آمده است.

در پایان این مراسم از زحمات ناصر اکبری معاون پیشین بهره برداری و توسعه آب قدردانی شد و محمود رضا فیروزی فر به عنوان معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان معرفی شد.

اصفهان_محسن راعی