به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، در ادامه عملیات ضد عفونی مناطق مسکونی کلانشهر اهواز در سال جدید، مناطق مسکونی شهرک‌نفت، شهرک قائم ،  زویه، شیبان و تاسیسات نفتی آب تیمور، ناحیه صنعتی کارون، کارخانجات شرکت کارون (اهواز ۳ - اهواز ۵)  و دکل فتح شرکت حفاری ایران گند زدایی انجام و تست تب سنجی درب منازل ساکنین و کارکنان در محیط های اداری و کارخانجات توسط عوامل بهداشت صورت گرفت .

قرار است این عملیات توسط دو اکیپ مجزا خودرویی افشانه دار از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح و ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۳ شب، همه روزه تا کنترل کامل بیماری ادامه یابد.

در اقدامی دیگر، حرکت کاروان شادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز به مناسبت  نیمه شعبان در مناطق مسکونی کارکنان صنعت نفت، مناطق محروم و پرجمعیت کلانشهر اهواز و همچنین به منظور تجلیل از زحمات مدافعان سلامت در بیمارستان بزرگ نفت انجام شد.

حرکت نمادین خودروهای آذین بندی شده، پخش مولودی در مکان های  مشخص، اجرای زنده سرود مدافعان سلامت توسط نوجوانان و سرود مهدوی با صدای همکاران بسیجی این حوزه، نورافشانی و اهدای گل به پرستاران و پزشکان بیمارستان را می توان از برنامه های برجسته این کاروان برشمرد .

گفتنی است این برنامه به مدت دو شب در قالب دو اکیپ سیار با همراهی ۱۲خودرو در  سطح اهواز برگزار می گردد.