به گزارش اکونا پرس،
به نقل ازخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، بزرگ‎ترین مجموعه ورزشی جنوب استان فارس در لامردافتتاح شد.

این مجموعه ورزشی که به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین شده، در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث شده و متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چندین فضای ورزشی استاندارد است.

سالن ورزشی چند منظوره و استخر «تابناک» متعلق به مجموعه ورزشی لامرد با اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در جریان توافق مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفت‎خیز شرکت ملی نفت ایران با اداره کل ورزش و جوانان و معاونت عمرانی استان فارس احداث شده است که بر اساس این توافق مقرر شده در طی ۲۰ سال بهره برداری از این مجموعه، علاوه بر کارکنان، مردم نیز از امکانات ورزشی استفاده کنند.
 

مجموعه ورزشی لامرد شامل یک سالن سرپوشیده چند منظوره با ظرفیت حضور ۲۵۰۰ تماشاچی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ۶ سالن تخصصی برای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی و ساختمان‌های اداری است.

وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح این مجموعه گفت: اعتبار این مجموعه ورزشی بزرگ با حمایت وزیر نفت تامین شده است.

دکترحسن روحانی، رئیس جمهوری نیز در این مراسم گفت: از وزارت نفت به خاطر خدمات اجتماعی قدردانی می کنم و باعث خوشحالی و افتخار است این مجموعه ورزشی به نام سردار شهید سلیمانی از قهرمانان بزرگ تاریخ دفاع کشورمان مزین شده و به بهره برداری می رسد.

راه‌اندازی مرکز MRI بیمارستان لامرد با اعتبار اهدایی شرکت ملی نفت ایران

بیمارستان ولی عصر (عج) لامرد نیز امروز با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

مرکز MRI بیمارستان لامرد با اعتبار ۵ میلیارد تومانی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده با دانشگاه علوم پزشکی استان فارس افتتاح شد.