به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی در این جلسه با اشاره به نقش پست بانک ایران در اقتصاد دیجیتال، گفت: بر اساس سند بانکداری دیجیتال بانک، ماموریت، چشم انداز و اهداف بلند مدت بانک از جمله حضور در عرصه‌های هوش مصنوعی، بلاک چین، هوش تجاری، بانکداری هوشمند و راه اندازی سفته و امضای الکترونیک تعریف شده است.
روح الله فاطمی بنیان گذار شرکت یکتا ققنوس پارس در ادامه این جلسه، با بیان اینکه آینده اقتصاد در جهان حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و ایجاد شبکه خرید کالایی «همتا به همتا» مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین حرکت می‌کند، ادامه داد: پست بانک ایران با همکاری در پروژه کیف توکن ققنوس و استفاده از ویژگی‌های این خدمت در چارچوب و فرآیندهای لازم می‌تواند وام دهی خرد به خرد را دربستر بلاک چین ارائه دهد.
در ادامه حاضرین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در مورد موضوع جلسه بیان کردند و نمایندگان بانک سوالات خود را مطرح کرده و موضوعات مطرح شده برای تصمیم گیری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این جلسه با حضور فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، اعضای شرکت یکتا ققنوس پارس، نماینده معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران پست بانک ایران برگزار شد.