به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین همایش ملی قرض‌الحسنه به همت این بانک و با حضور تعدادی از مقامات پولی و مالی کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد.

این همایش با حضور دکتر «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر «سید عباس حسینی» معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر «محمد طالبی» دبیر کل و دکتر «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، دکتر «محمدعلی شیرازی» مدیرعامل فرابورس ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «محمد حسین حسین‌زاده» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت همراه بود.

در بخشی از این همایش تمبر پستی اوراق قرض‌الحسنه رونمایی شد. در این تمبر افزون بر عرضه نخستین اوراق قرض‌الحسنه کشور با نماد مهریران، به راه‌اندازی پروژه مزد خدمت به جای کارمزد ثابت و سالانه وام قرض‌الحسنه و همچنین رونمایی از پلتفرم نئوبانک قرض‌الحسنه (Qbank) نیز اشاره شده است.

گفتنی است به پیشنهاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با تصویب شورای فرهنگ عمومی، ۱۴ اسفند در تقویم رسمی کشور روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نامگذاری شده است.