به گزارش اکوناپرس به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تودیع و معارفه  اشرف زاده و حسینی مدیر عامل سابق و سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی اقتصادی و توسعه هلدینگ خلیج فارس، شنبه  ششم مرداد ماه جاری با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت در ساختمان مرکزی هلدینگ  برگزار شد.

ربیعی با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از مهمترین مسئولیت های مدیریت عامل هر سازمانی برنامه ریزی است که این وظیفه به واحد برنامه ریزی تفویض شده است در واقع بخش مهمی از وظایف مدیریت سازمان را مدیریت برنامه‌ریزی انجام می دهد و برنامه ریزی جزو وظایف ذاتی  و از وظایف اصلی مدیر سازمان می باشد  و در جایی مثل هلدینگ خلیج فارس برنامه ریزی بسیار تاثیر گذار بوده و باید مورد توجه باشد.

ربیعی گفت :  بخش اعظم این مدیریت با مهندس اشرف زاده توام بوده و  ایشان پایه گذار بیشتر کارهایی بود که در این مجموعه انجام گرفت. وی برای مصلحت مهمتری مدیرعاملی شرکت پترول را به عهده گرفتند.

وی ادامه داد: از طرفی مدیریت برنامه ریزی به معاونت برنامه ریزی تغییر ساختار یافته بنابراین با جایگاه جدید لازم بود شخصی در این جایگاه قرارگیرد که آشنایی با شرکتهای تابعه، تولید ، سیستم ها و روشها داشته باشد از همین رو دکتر حسینی گزینه ایی فعال و شناخته شده ایی برای این معاونت به شمار می آمد. 

  ربیعی در ادامه  از مهندس خاموشی مدیر عامل سابق پترول تشکر و قدردانی کرده و از مهندس اشرف زاده و دکترحسینی به خاطر قبول مسوولیت های سنگینی که به عهده گرفته اند تشکر کرد و برای آنها در مسئولیت های جدید آرزوی موفقیت نمود .

وی در پایان گفت : از شما در جایگاه جدید حمایت و پشتیبانی کرده و امیدوارم مسوولیت ها را به بهترین نحو انجام دهید تا هلدینگ به سوی سازمانی پویا و چابک هدایت شود.