بیژن میهنی مدیر مالی شرکت در گفتگو با اکوناپرس در خصوص این شرکت و وضعیت آن گفت: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی توانسته اقدامات مثبتی انجام دهد، این مجموعه به دلیل اینکه تقاضا در محصولات دارد با رشد قیمتی رو به رو بوده و به همین دلیل رشد سودآوری مجموعه در نیمه اول سال جاری در مقایسه با نیمه اول سال گذشته مشاهده می شود.

وی ادامه داد: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی می تواند سال جاری را موفقیت به پایان برساند. این مجموعه به دلیل رشد قیمت های فروش مورد توجه و اقبال بازار قرار گرفت که می تواند ادامه دار باشد.

وی در مورد تاثیر تحریم ها بر شرکت گفت: شرکت های تولیدی از این موضوع تاثیر می پذیرند اما باید تلاش کنیم تا تاثیرات آن را کاهش دهیم و مدیریت هزینه ها بشود. مجموعه گسترش  صنایع و خدمات کشاورزی برنامه هایی برای جذب سرمایه گذار خارجی داشت که با توجه به شرایط موجود باید منتظر ثبات باشیم.

میهنی در مورد میزان فروش 6 ماهه و مهر ماه عنوان کرد: صورت های مالی 6 ماهه شرکت بر روی سامانه رسمی کدال قرار دارد و نشان از رشد میزان سودآوری دارد، شرکت در مهر ماه نیز توانسته مطابق با پیش بینی ها جلو رود، منتظر گزارشات آبان ماه باشید.

این مقام مسئول در مورد نوسانات ارز نیز بیان داشت: نوسانات نرخ ارز نیز موجب تاثیر در سودآوری شرکت ها به خصوص شرکت های وارداتی می شود، باید این نوسان کنترل شود تا تصمیم گیری شرکت های تولیدی راحت تر باشد.

وی در مورد اقبال به سهم نیز خاطر نشان کرد: این موضوع می تواند ناشی از عملکرد مثبت شرکت و همچنین عرضه و تقاضای بازار باشد، سهم تکشا از رویه رو به جلوی بازار سرمایه عقب نمانده است.