به گزارش اکونا پرس،

در این مراسم مهندس علیرضا صادق آبادی ضمن تقدیر از هشت سال خدمت آقای دکتر سید علی حسینی ، از همکاری و تلاش های مجدانه وی در مدت حضور در شرکت  بورس انرژی ایران تشکر نمود و برای ایشان در عرصه های خدمت در کشور ، آرزوی موفقیت و تندرستی کرد .

همچنین دکتر سید علی حسینی نیز در این جلسه با اشاره به تلاش های مستمر و حمایت های بی دریغ صادق آبادی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و تعمیق اعتماد فعالان صنعت پالایش و تجار در بازار سرمایه ، از وی به عنوان نماد مدیر جوان و خلاق انقلابی برای حل مسئله و پیشرفت در کشور یاد کرد.

دکتر سید علی حسینی دراین دیدار اظهارکرد: ازجمله نقاط عطف فعالیت بورس انرژی ایران، شروع همکاری با شرکت ملی پالایش و پخش و جلسات کاری مستمر و مفیدی بود که با هدایت جناب آقای مهندس صادق آبادی برگزار می شد.

 وی عنوان کرد:قدرمسلم ایشان نقش بسزائی در توسعه بازار هیدروکربوری بورس انرژی ایران داشته و زحمات بسیاری را درنهادینه شدن این بازار و افزایش حجم و ارزش صادرات فرآورده های نفتی از طریق رینگ بین الملل بورس انرژی متقبل شده اند. 

حسینی افزود:جناب آقای مهندس صادق آبادی ازجمله مدیران پر تلاش، نخبه، جهادی و تأثیرگذار صنعت نفت کشور است که  تحولات بسیار مهمی را در صنعت پالایش کشور رقم زده اند و ازخداوند منان برای ایشان سلامتی و توفیق روزافزون آرزومندم.

در پایان این مراسم ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، لوح تقدیر توسط معاون وزیر نفت  به رسم یادبود به ایشان اهداء شد.

در متن تقدیر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از دکتر سید علی حسینی آمده است: 

«بدینوسیله از زحمات بی شائبه جنابعالی در مدت تصدی مدیر عاملی بورس انرژی ایران قدردانی می نمایم.بی شک در دوران مدیریت درخشان جنابعالی بورس انرژی ایران توانست جایگاه خود را در بازار انرژی ایران و منطقه استحکام بخشیده و با عرضه منظم و مستمر فرآورده های هیدروکربوری و توسعه معاملات در این حوزه، عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.تداوم موفقیت و توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در هر جایگاهی برای خدمت به مردم و کشور عزیزمان سربلند و سرافراز باشید.»