بر اساس گزارش اکوناپرس، قیمت سهام این مجموعه فعال در گروه حمل و نقل در حالی از 11 اردیبهشت ماه تا 18 اردیبهشت ماه جاری از محدوده قیمتی 242 تومان به 308 تومان رسیده که در پی آن سعید کاشانی، مدیر عامل شرکت در خصوص افزایش 27 درصدی ارزش سهام "حفارس" طی پنج روز معاملاتی توضیح داد و این امر را متاثر از انتشارآگهی عرضه بلوکی برشمرد.

وی در نامه توضیحاتش عنوان کرد: تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. از این رو، به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی ار عرضه و تقاضای معاملات سهام ناشی از آگهی منتشره در تاریخ 15 اردیبهشت ماه جاری مبنی بر عرضه سهام عمده یا کنترلی از طرف سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت احیا گستر هرمز، اتفاق افتاده است.

بر اساس اطلاعات موجود، 78.37 درصد از سهام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در تاریخ 30 اردیبهشت ماه جاری از طرف سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت احیا گستر هرمز واگذار خواهد شد. علاوه بر این، با انتشار نامه شفاف سازی مدیر عامل "حفارس" روند معاملات سهام این شرکت در مسیر نزولی قرار گرفت، آنچنان که تشکیل صف فروش سهام نیز پیش رفت.