به گزارش اکونا پرس،

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از سفر به خوزستان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، آنچه در این سفر گذشت را روایت کرد.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

"وعده باید وفا شود

دو روز گذشته بنده و همکارانم مفتخر بودیم برای سومین بار میهمان مردم شریف خوزستان باشیم. اگر چه مدت سفر نسبت به حجم بسیار کارهای انجام شده، کوتاه بود اما موجب خرسندی بود که از زبان هموطن عزیز خوزستانی‌ام در روستایی، مهر تایید بر انجام وعده های داده شده را دریافت نمودم و یک دنیا برایم ارزش داشت. مسلما هیچ گاه حرکتی صورت نمی‌گیرد مگر آن که همدلی و همزبانی با آن همراه باشد.

در همین حال، مبهوت شرافت و بزرگ منشی هموطنان خوزستانی بودم که با مناعت طبع خود به زیبایی تمام به همگان درس امید و یکپارچگی می‌آموزند. عزتمندانه سختی را تحمل می‌کردند و با مهربانی مشکلات را بیان و از اقدامات خدمتگزاران خود قدردانی می نمودند.

مسلما باید بهترین ها برای این آزادگان فراهم گردد و دولت مصمم است با تمامی امکانات موجود برای جبران خسارت‌های وارده تلاش کند.

البته با استفاده از فناوری اطلاعات می‌توان بسیاری از این مشکلات را ریشه‌ای حل نمود که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آینده روشنی ان شاء الله در انتظار است.

تحیا خوزستان ارض الصمود والجهاد"

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر