به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«علی حسین رعیتی فرد » در آیین افتتاح پایگاه بسیج صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: فلسفه وجودی بسیج این است که بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. 

معاون روابط کار تصریح کرد: این سازمان به فرمان رهبر انقلاب در سال 58 تشکیل شد تا بتواند از ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب استفاده کند و تا امروز نیز در این عرصه موفق بوده است.

وی با اشاره به پیام حضرت امام (ره) در آذرماه سال ۱۳۶۷ مبنی براینکه تشکیل بسیج از الطاف جلیله خداوند است، گفت: تفکر بسیجی مهم‌تر از کارت بسیجی داشتن است.

رعیتی فرد تصریح کرد :هر کسی که دلش برای انقلاب بتپد، حتی اگر کارت نداشته باشد می‌تواند بسیجی باشد، امیدواریم که این تفکر در سطح کشور نیز جاری شود. 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی   با اشاره به سخن مقام معظم رهبری« بسیج پاره تن مردم است» نیز گفت: بسیج برای حل مشکلات مردم، فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده ی بسیج در کنار اقشار محروم و زحمتکش جامعه  افزود : با افتتاح پایگاه بسیج در این صندوق، امیدواریم بار دیگر بتوانیم موجب هم‌افزایی بیشتر در حوزه‌های مختلف کشور باشیم  و  این سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهیم، سرمایه‌ای که به دلیل برخی از مشکلات کشور دچار آسیب شده‌است.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات خاطرنشان کرد: اگر مردم حس کنند که مسئولین با دلسوزی به فکر آن‌ها و مشکلات شان هستند، به‌راحتی می‌توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

شایان ذکر است پایگاه بسیج صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر با حضور مدیرعامل این صندوق، نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین، معاون روابط کار و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.