به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مهدی امراللهی مدیر عامل شرکت شهروند در این نشست با اشاره به لزوم هم افزایی و مشارکت جمعی کارکنان در تحقق اهداف و چشم اندازهای شرکت گفت: شهروند به عنوان فروشگاهی که بیش از دو دهه از آغاز فعالیت آن می گذرد پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد تا بتواند به عنوان یک زنجیره درجه یک و موفق در سطح کشور شناخته شود.

امراللهی در ادامه با بیان اینکه اقدامات و برنامه های صورت گرفته در دوره‌های مدیریتی گذشته مسیر روشن و موفقی بوده که بر پایه دانش و تخصص طی شده است و در این دوره نیز در صدد هستیم با تکیه بر دانش روز دنیا شهروند را همسو با زنجیره‌های معتبر جهانی ارتقاء دهیم و با توسعه زیرساخت بخش‌های مختلفی همچون فروش اینترنتی، باشگاه مشتریان و ... شهروند را در فضای رقابتی حاضر به انتخاب اول مشتریان تبدیل کنیم.

مدیر عامل شرکت شهروند توجه به قیمت کالا در فروشگاه‌های شهروند را مساله مهم دیگری دانست و افزود: تعامل و ارتباط سازنده با تامین کنندگان کالا باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد تا با تکیه بر اصل مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان کالاهای مورد نیاز خانوارها را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مقایسه با سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین کنیم.

وی توجه به رویکردهای فناوری محور را بخش دیگری از الویت های این شرکت دانست و تصریح کرد: هوشمند سازی و ورود تکنولوژی های برتر در حوزه فروشگاهی مساله مهمی است که می بایست به واسطه آن رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان برای تجربه یک خرید به صرفه و با کیفیت را میسر کنیم.

علیرضا جلالی عضو هیئت مدیره شرکت شهروند نیز در این نشست با بیان اینکه شهروند به عنوان برندی قدرتمند و پیشتاز در عرصه خرده فروشی مدرن شناخته می شود یادآور شد: در تلاش هستیم ضمن بازبینی در سیاست های فروش علاوه بر ایجاد تحول در قیمت گذاری محصولات عرضه شده، شاهد روند صعودی میزان فروش و به تبع آن سودآوری بیشتر فروشگاه‌های شهروند باشیم.

وی در ادامه افزود: توجه به منابع انسانی و اجرای برنامه های آموزشی هدفمند برای کارکنان، نوین سازی فروشگاه‌ها، افزایش تنوع کالایی، ارتقاء سطح رضایتمندی و تعداد مشتریان وفاداربا هدف رونق بخشیدن به سبد خرید کالایی شهروندان از مهم ترین اهدافی است که به صورت جدی در مجموعه شهروند مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

امیرعلی محبی عضو دیگر هیئت مدیره فروشگاه‌های شهروند نیز با تاکید بر اینکه نام شهروند به عنوان یک برند خوشنام و با سابقه در میان شهروندان شناخته می شود خاطرنشان کرد: در فضای رقابتی امروز که شهروندان به دنبال کالای با کیفیت و قیمت مناسب هستند باید نگاه ویژه‌ای به نیاز و خواست مشتریان داشته باشیم، این امر نه تنها منجر به ارتقاء جایگاه شهروند در مقایسه با سایر زنجیره‌های تامین کالا می شود بلکه در حفظ مشتریان خود و توسعه خدمات شایسته به شهروندان موثر خواهد بود.

محبی در پایان با اشاره به جشنواره های تخفیفی پایان سال گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرار رسیدن سال نو، شهروند دو جشنواره تخفیفی بزرگ در حمایت از اقتصاد خانواده با جوایز و تخفیف های ویژه خواهد داشت بنابراین در تلاش هستیم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شهروندان بتوانند اقلام و ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی تامین کرده و از جوایز فوق العاده فروشگاه های شهروند بهره مند شوند.