به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه شورای مدیران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به واسطه رشد علف های هرز امکان آتش سوزی در ارتفاعات وجود دارد برای همین مانند سال گذشته که اقدام به علف تراشی مستمر شد تا جلوی حوادث غیر مترقبه گرفته شود امسال نیز مسئولین امر این اقدام را در اولویت اجرا قرار دهند.

وی با اشاره به پروژه تکمیل مسیر جنوبی خیابان 35 متری شهید افتخاری و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) جنوب افزود: با اعمال ماده 9 ، ملک معارض تملک و با همکاری و تلاش همکاران تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر مسیر جنوبی این پروژه بازگشایی و به بزرگراه امام علی(ع) جنوب متصل می شود.

موسوی افزود: سیاست ها و برنامه های معاونین برای شهرداران نواحی و بالعکس باید اعلام و تشریح شود .

وی تصریح کرد: شهرداران نواحی باید از سیاست های معاون ها مطلع باشند و اقدامات خود را مبتنی بر این سیاست ها برنامه ریزی کنند و معاونان نیز در جریان برنامه ها ی شهرداران نواحی قرار گیرند و هر دو بعنوان بازوان اجرایی منطقه باید در جریان  برنامه های یکدیگر قرار بگیرند و شهرداران نواحی  روزانه در میان اهالی محل حضور داشته باشند و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی نمایند.

شهردار منطقه یک همچنین با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه  با کرونا گفت: در این راستا در کنار کادر درمانی و بسیج مردمی باید بیش از پیش قرار بگیریم و از پاکسازی شهر و منطقه غافل نباشیم.